Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Ας μιλήσουμε ανοιχτά για τους Εβραίους.

ΕΝΑΣ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΣ ΕΒΡΑΙΟΣ

Θυμάμαι πώς όταν ήμουν 8 χρονών έτρωγα ένα κουλούρι στο πάρκο. Τότε ήρθε δίπλα μου ένα άλλο παιδί, μου έριξε μία σπρωξιά, με έριξε και μου πήρε το κουλούρι. Αργότερα έμαθα ότι ήταν Εβραίος. Πολύ αργότερα όταν είχα μεγαλώσει πια, είχα σταθεί στην ουρά του σουπερμάρκετ να αγοράσω ένα απορρυπαντικό για τα πιάτα που είχα βρει σε προσφορά. Τη στιγμή εκείνη που ήμουν έτοιμος να πληρώσω μια κυρία μπαίνει μπροστά μου και μου παίρνει τη θέση. Ήταν Εβραία. Ξεκινώντας να βρω να παρκάρω πριν 5 χρόνια, έχοντας βρει μια πολύ ωραία θέση δίπλα στην Μητρόπολη, έρχεται ένα άλλο αυτοκίνητο και μου παίρνει τη θέση. Ο οδηγός του όμως δεν ήταν Εβραίος αυτή τη φορά. Εβραίος αποδείχτηκε όμως ότι ήταν ο μπατζανάκης του.
Από κείνη τη στιγμή κατάλαβα πώς υπήρχε ένα σατανικό και διαβολικό σχέδιο εξόντωσης της Ορθοδοξίας γιατί μόνο ο Διάβολος μπορεί να ήξερε από 8 χρονών ότι θα χριζόμουν κάποια στιγμή Μητροπολίτης και έκανε τα πάντα για να με σταματήσει.

Έχω παρατηρήσει μάλιστα ότι οι Εβραίοι και οι Μουσουλμάνοι αντίθετα από τους Χριστιανούς έχουν στην άκρη της ραχοκοκαλιάς τους μία μικρή ουρά την οποία και προσπαθούν να την κρύψουνε κάτω από τα σακάκια. Συμπέρασμα πώς τους κατασκεύασε ο Διάβολος και όχι ο Θεός μιας και στα αρχαιότερα χρόνια η ουρά ήταν πολύ μεγαλύτερη. Επίσης πόσες και πόσες ιστορίες δεν έχουμε ακούσει πως κάθε που έχει πανσέληνο οι Εβραίοι μεταμορφώνονται σε καβουρανθρώπους ενώ οι Μουσουλμάνοι σε νομιστεράκια; Κανείς όμως δεν μιλάει για αυτά φανερά και ο λόγος που δεν το κάνει είναι ένας:
Υπάρχει σχέδιο...

22 σχόλια:

Blackened είπε...

χαχαχαχαχα! αυτό και του Νταφυ Ντακ τα σπάνε άγρια

Yellow Kid είπε...

;)

Βρομιστεράκι είπε...

Μητροπολίτα μου έχετε απόλυτο δίκαιο!
Ας μην ξεχάσουμε και τα σοφά λόγια του ήρωα Μποράτ εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=yEvdUDajZBE&feature=related
Την ευλογία σας.

Εβραίος είπε...

Πού βρήκατε τη φωτογραφία της ταυτότητάς μου και την αναρτήσατε; Θα είστε κι εσείς Εβραίοι!

gr-gloober είπε...

Γιατί άλλαξες ρε φίλε το όνομα του blog και πρόσθεσες τα περί Πρωταπριλιάς; Καλός ήταν ο προηγούμενος.

Ανώνυμος είπε...

Και γιατί φιλοι μας της Μοσάντ κάνατε ολόκληρο προβοκατόρικο ιστολόγιο;
Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε το σκεπτικό σας. Όλοι οι Έλληνες.
Μήπως ανοίξουν τα μάτια τους και τα παιδάκια που σχολιάζουν εδώ μέσα,των οποίων τις IP συλλέγετε.

mahler76 είπε...

μαρή θα τρελαθώ, μαζεύεις τις IP μας χαχαχαχαχαχα

kstinion είπε...

mazeuete ip?axouuuu kaleeeeeee....ekana ristart to modem kaigomai h akoma?

apaitoume thn epanafora tou paliou onomatos tou istiologiou.

ta sevh mou pater

νεοσκορος είπε...

Εξοχωτατε παναγιοταμακαριωτατε δεν θα παρετε καμια θεση στην τελευταια ΠΡΟΚΛΗΣΗ των ημερων καποιων κρυφοεβραιων οι οποιοι απαιτουν να τελειται η Θεια Λειτουργιαν εις την Νεα Ελληνικην?!

Ανώνυμος είπε...

Ωραία, θα μιλήσουμε ανοιχτά. Όπως θα σου έλεγε και ο Φρόϋντ, είσαι ένας κομπλεξάρας μαξ. Ο λόγος που δεν τους πας είναι ότι σε έσπρωξαν χάμω και σου πήραν το κουλούρι. Τίποτε άλλο.

memos είπε...

Ναι, ρε κομπλεξικέ Ανώνυμε 11:39 π.μ., ας πούμε ότι δεν τους πάω επειδή μου έκλεψαν το κουλούρι, επειδή μου έλεγαν θηριώδη ψέμματα, επειδή με τρομοκράτησαν, επειδή με εξαπάτησαν, επειδή προσπάθησαν να μου βάλουν χέρι, επειδή... επειδή...
Εσύ λες ότι για όλα αυτά θα έπρεπε να τους αγαπώ; Τη στιγμή που βλέπω ότι συνεχίζουν να λένε ψέμματα, συντηρούν ένα παραμύθι για να ψωμίζονται χωρίς να δουλεύουν, κλέβουν όπου βρουν και όποτε μπορούν, είναι στην πλειοψηφία τους σεξουαλικά ανώμαλοι και από πάνω προσπαθούν να επιβληθούν στην κοινωνία;
Εσύ σε ποιο κομμάτι αυτής της απάτης συμμετέχεις; Μαρτύρα και άσε τις ψυχολογικές αναλύσεις! Και ο Φρόιντ που επικαλείσαι ήταν σφόδρα κατά των παπάδων και των θρησκειών, δεν μπορείς να τον αξιοποιείς, αφού η συμμορία σου τον βρίζει όπου και όποτε μπορεί...

abravanel είπε...

Οντως πάμε κατά Ισραήλ όπως έλεγε και ο μακαριτης. Με τον Πειραιώς Σεραφείμ έχεις μιλήσει - αυτός μιλάει για εωσφοροσιωνιστές.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ρε παμπόνηρε Σεφαραδίτη άλλαξες τον τίτλο του blog?
Μια δυσάρεστη έκπληξη περιμένει τον ρουφιάνο σου πες του!
Φιλιά
Γουίλι Αν.

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ. ΒΕΒΑΙΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΤΟ BLOGGER ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΤ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΠΑΤΕ ΠΛΑΚΑ ΟΠΩς ΠΑΛΙΑ, ΜΕ ΤΑ ΠΛΕΙ ΜΟΜΠΙΛ ΣΑΣ.

manos είπε...

τελεφταιε αφου εισαι τοσο σιγουρος για τον εαυτο σου τοτε μην ποσταρεις ανωνυμα αν κατεχεισ τα αρχιδια

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο! Τέτοιους προστάτες χρειάζεται η δημοκρατία μας απέναντι στο χιούμορ και τη σάτιρα!
Καρατζαφέρη ψηφίζεις;

Yellow Kid είπε...

Ο Άνθιμος δεν χρειάζεται ένα συκοφαντικό μπλογκ. Ο Άνθιμος συκοφαντείται κι από μόνος του!!!

Καλλικράτης είπε...

Τα ΠΛΕΙΜΟΜΠΙΛ είναι μια λέξη όχι δύο, δεν είναι ΠΛΕΙ ΜΟΜΠΙΛ, βλάκα. Μάθε σωστά ελληνικά και μετα ότι θες κάνε με το Blog

Ανώνυμος είπε...

Oρθόδοξος πιστός

Αμαρτωλοί Εβραίοι που πίνετε το αίμα μικρών παιδιώνε το λέγει ο πατρωκοσμάς ο Αιτωλός μεγάλη ηχάρη του, καθίκια κάτω τα βρωμόχερα σας από τον άνθοιμω.

Anwtatos είπε...

ΣΑΣ ΔΙΝΩ 12 ΩΡΕΣ ΔΙΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ:
ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ
ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΗ ΦΩΥΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΟΥ ΙΕΡΑΡΧΟΥ
ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΣΑΣ
ΑΛΛΙΩΣ,ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

Οταν ήμουν μικρός πήγαινα στην εκκλησία και εβαζα το μεγαλύτερο κερί στην κωλοτρυπίδα μου.
Όταν μεγάλωσα ήθελα κάτι περισσότερο.
Πήγα στην Κύπρο για σπουδές στους Η.Υ.
Από εκεί έγραφα εξυπνάδες για τα φασιστάκια, ενώ έπαιρνα συνέχεια κιλά.
Όμως η γλύκα του κεριού στον κώλο μου, δεν άφηνε ποτέ την ψυχή μου να ησυχάσει.
Λέτε να είμαι τερψίπρωκτος;
ή μήπως φταίνε οι παπάδες για όλα;

Χρήστος Κλυμπανίδης

mahler76 είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ